·

3 min. leestijd

Marketing- en Eventbureau Indrukmakend

Jonathan de Voogd 2025

Marketing- en Eventbureau Indrukmakend organiseert in opdracht van bedrijven evenementen met een doel en met een focus op gedragsverandering bij de doelgroep. De boodschap van het evenement wordt op een unieke, soms ludieke, maar altijd originele manier overgebracht.

Toekomstbestendig ondernemen is noodzaak

Oprichter Jonathan de Voogd ziet dat toekomstbestendig ondernemen eigenlijk noodzaak is geworden. Hij vertelt: “Als christen-ondernemer vind ik het belangrijk om goed voor deze aardbol te zorgen, maar het is óók gewoon leuk. Ik wil mezelf aan het eind van de dag in de spiegel kunnen aankijken; eerlijk en betrouwbaar naar collega’s, klanten, partners en leveranciers, maar ook naar de wereld. Naast de CO2-compensatie doen we elke dag weer méér om hiervoor te zorgen. We hebben altijd op groene stroom gewerkt, sinds vorig jaar ook met eigen zonnepanelen. We gebruiken het OV waar dat kan, letten goed op duurzame inkoop en gebruiken kwalitatief hoogwaardige apparatuur zodat we er lang mee kunnen werken.”

Geen half werk

Jonathan had al jarenlang een goede connectie met Verena Jongepier, en die band werd onlangs aangehaald op een bijeenkomst van BNI Michiel de Ruyter. Hij vertelt: “Wat ecommit en Indrukmakend gemeen hebben, is dat we allebei heel erg gericht zijn op duurzaamheid, meedenken met de klant en een focus op de lange termijn. Dat vind ik heel prettig, want zo kun je goed afspraken maken. Wij hebben diezelfde insteek: afspraak is afspraak, en als je iets doet, doe je het goed. Je levert geen half werk en in alles richt je je op de lange termijn. Anders is het niet Indrukmakend.”

Uitdagingen aangaan

Jonathan vertelt verder over zijn bedrijf: “We organiseren evenementen voor bedrijven, overheden en instellingen. Daarbij bedenken we een ijzersterk concept, zodat een evenement meer wordt dan alleen een gezellig samenzijn — het krijgt meteen een concreet en strategisch doel. Vervolgens nemen we alle voorbereidingen uit handen en zorgen we dat op de dag zelf alles stáát. Een zorgeloos evenement dus – tot in de puntjes geregeld. We hebben veel ervaring, wat kostenbesparend en kwaliteitsverhogend werkt. En we zijn kleinschalig, en dus persoonlijk en flexibel.” Indrukmakend bestaat nu vijf jaar en is opgericht vlak voor de coronatijd. Jonathan zegt: “Daaraan zie je al dat we geen uitdaging uit de weg gaan. Dat is in ons duurzaamheidsstreven niet anders. Op dit moment compenseren we de ‘interne’ CO2-uitstoot, dus alles wat we zelf uitstoten. Zo compenseren we de CO2-uitstoot van onze bus en 1,5 FTE. Daarnaast gaan we onze klanten een keuze geven om ook de projecten en evenementen die we doen CO2-gecompenseerd te organiseren.”

Deel dit artikel

LinkedIn
Twitter
X
Facebook

Gerelateerde artikelen

Get a Grip Online B.V.

2 min. leestijd

·

WIJ van HR

2 min. leestijd

·

Vragen over aanpakken van CO2-uitstoot?

Heb je een vraag of wil je meer informatie? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek.

Volg ons

LinkedIn
Wij maken gebruik van cookies

Wij gebruiken cookies (en vergelijkbare technologieën) om basisfunctionaliteiten op onze website mogelijk te maken. Als je klikt op “Accepteren”, ga je akkoord met het gebruik van analytische cookies, waarmee we onze website analyseren en verbeteren, en met marketingcookies om onze content relevanter te maken voor jou. Je kunt je cookie-voorkeuren wijzigen door te klikken op “Personaliseren”. In ons cookiebeleid kun je meer lezen over de manier waarop wij cookies gebruiken.